21 Ocak 2010 Perşembe

Daddy's Home

İnsan garip mahluk, gaza gelmek en büyük özelliği belki de. Her dönem insan bazı konularda gaza gelir. Hele ben bu konuda çok başarılıyımdır. Dersler, kilolar, sosyal aktiviteler gibi konularda şimdiye kadar onlarca kez gaza gelip bir işe girişmişimdir sanırım. Bu bloga da öyle başladık beraber, tabi bir yerden sonra hayatımdaki değişikliklerle birlikte o heyecandan kopup başka şeylerle uğraşır oldum. kscgl sağolsun baya kovalamış, yeni gördüm düşünün yani kopuşumu. Ama döndük bir şekilde buralara.

Bunda etken tatil mi? Sanmıyorum bu kez, nitekim çoktandır istiyordum yazmayı. Bir şekilde dönüş olacaktı da neredeyse bir ayımı kaplayan final dönemi müsaade etmedi. Bu akşam kscgl ile konuştum ''Hadi oğlum lan, 3 deyince'' dedim. O da sağolsun doğuştan boş, ''Tamamdır'' deyip işe koyuldu. (Bir de nicki düzgün olsa, yazıda adamdan bahsedesim gelmiyor resmen o nick'i eklerle yazmaya çalışırken)

Başlıyoruz tekrar, yazmak konusunda geri gelen hevesimin sebebini ilk yazımda izah edeceğim bakalım. Tekrardan merhabalar...

Hiç yorum yok: