30 Eylül 2009 Çarşamba

Başladılar

İzlediğim fazla dizi yok.. Yabancı rotasyonuna PB ile başladım. HIMYM, Grey's Anathomy, Gossip Girl ile devam etti bu seri. Prison Break'i seyrederken rotasyon içine Lost'u da dahil etmek istemiştim ama olmadı. Öyle muhteşem bir sezonda, Lost yanına bile yaklaşamadı. PB'nin birinci sezonunun heyecanıyla yalan oldu Lost ve tamamen attım hayatımdan. Aralarda Heroes, BB Theory, Friends vs gibi birçok diziye de heves ettim ama hem zaman yokluğundan hem de ilk bölümlerinin cezbetmemesi nedeniyle sürerlilik sağlayamadım, Scolfield'ın yüzünden. Bitti de zaten. HIMYM efsane bir giriş yaptı sezona, ilk 2 bölüm harikaydı. Gossip de ilk bölümde biraz S.O.S verse de geçen hafta toparladı biraz, üçü izlemedim henüz. Grey's de epeyce söylentiyle beraber iyi bir giriş yaptı. Yazın Battlestar Galactica'ya başlayarak bitirdim. Güzel dizi tabi, güncel konuları güzel ele aldılar ve her şeyden önemlisi tadında bıraktılar. Böyle diziler görünce insan kendi ülkesini beğenmiyor tabi. Komedi değilse bunaltıyor adamı. Vadi'yi izlerken Polat'ın 50 küsür katlık inşaatın tepesine çıkarkenki asansör maceralarını, her katın ayrı ayrı İstanbul görünümünü izlemek koyuyor adama. Yeni bir sahne mi izlediğini yoksa yeni bir şarkının klibine mi tanık olduğunu düşünmek de koyuyor adama. Hemen hemen bütün diziler bu şekilde.Tabi, 100 dakikalık bölümü dolduracak şeyler arıyordur senaristler de. Bu aralar Es-Es var ön planda. Şuana kadar hatasız devam ediyor, inşallah bozmaz ve her hafta merakla beklediğim dizi olmayı korur. CL özetleri başladı...

Hiç yorum yok: